Mohsen Yeganeh - Coming Soon 4 New Track
یک باکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390
بازدید : 2657
نویسنده : بابک

 

صحبت های محسن یگانه درمورد آلبوم حباب و انتشار چند تراک جدید قبل از عید .... !

http://up.vatandownload.com/images/n9mk7qgra9yjxrb99v0t.jpg

محسن یگانه خواننده دوست داشتنی و جوان موسیقی پاپ که اواخرسال 90 را با حواشی زیادی پشت سر گذاشت، با تمامی این حواشی  همچنان با انگیزه در تکاپوی جمع آوری آلبوم جدید خود با نام «حباب» و همچنین برگزاری کنسرت های آخر سال می باشد. محسن یگانه در خصوص کنسرت پایان سال خود گفت: قرار است 19 و 21اسفندماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد اجرا داشته باشم.

استایل برنامه ها عوض می شود


وی افزود: تفاوت این کنسرت با اجراهای گذشته این است که استایل قطعات در این برنامه عوض شده است. این خواننده اظهارداشت: من درهر اجرایی که درتهران داشته ام یک قطعه جدید پخش می کردم یعنی تقریبا در هر کنسرتی یک آهنگ جدید تزریق می کنیم. در این اجرا نیز کم کم چیدمان آهنگ ها عوض می شود.

وی در این باره توضیح داد: چون تعداد کنسرت ها و قطعه های جدیدی که منتشر شده افزایش یافته خود به خود انگار آلبوم جدیدی منتشرشده بدون اینکه آلبومی جدید منتشر شود یعنی آهنگ هایی که در کنسرت ها اجرا می شود خود به خود بعد از یک سال عوض می شوند.

حباب در مرحله میکس


  یگانه درخصوص آلبوم جدید خود با نام «حباب» گفت: «حباب» نام یکی از قطعات آلبوم است که شاید نام آن بعدا دچار حاشیه شود. این آلبوم یازده قطعه است اما اگر زمانی که برای انتشار آن در نظر گرفتیم افزایش یابد شاید به 15 قطعه هم برسد. البته لازم به ذکر است که تمام قطعه های این آلبوم آماده است فقط مشکلی که هست میکس نشده، آن هم به  دلیل مشغله کاری زیاد است.


چهار قطعه این هفته در اینترنت و پخش اختصاصی از همین وبسایت .

وی افزود:همین هفته 4 قطعه این آلبوم را دراینترنت منتشر می کنم که اسامی آنها شامل «تقاص»،(ریمیکس «نباشی») و 2تا آهنگ 8و6 که به نسبت در کارهای من جدید است اما اسم آنها دقیقا مشخص نیست ولی فکر می کنم در آخر اسمش بشود «واسه یک بار» و «خیلی دلم ازت پره».


«حباب» برای کسانی که فکر می کردند  براساس اتفاق پیشرفت کرده ام
وی افزود:«حباب» آلبومی است برای کسانی که فکر می کردند قدرت آهنگسازی من ضعیف بوده و براساس اتفاق است که پیشرفت کرده ام به همین دلیل من با انتشار این آلبوم ثابت می کنم این طور که آنها می گویند نیست.

دشمنانی که سبب شدند انگیزه من بیشتر شود


 یگانه ادامه داد: به صراحت می توانم بگویم موفقیت این آلبوم هم به دلیل دوستان خوبی است که داشته ام و من را یاری کرده اند و هم افرادی که موافق موفقیت من نبودند یعنی در واقع دشمنانی که سبب شدند انگیزه من بیشتر شود تا کار موفقی تولید کنم.
این خواننده تصریح کرد:کسانی که درباره آلبوم «رگ خواب» صحبت‌هایی داشته اند معلوم می شود که مشخصا آلبوم را نخریده اند و صرفا شنیده بودند که من از یک آهنگ ترکیه ای کاور کرده ام و اگر آلبوم را می خریدند بیشترمتوجه حقیقت کارمی شدند.

همین که مشخصاَ در آهنگ من تغییری ایجاد نشده، دستش هم درد نکند
وی اظهار داشت: من آهنگ هایی را که کاور کرده ام یا ساخته ام با مدرک و سند کنار آلبوم نوشته ام.البته برای من هم یک چنین اتفاقی افتاده است و یک شخصی آمده 5تا از آهنگ‌های من را در سال 2011 درترکیه در یک آلبوم خوانده و دوستان به من گفتند آهنگ‌هایی که شما در سال 2006خوانده اید درسال 2011 خوانده شده. من به شخصه از این قضیه ناراحت نشدم و نگذاشتم تا این شیرینی تلخ شود. البته اینکه اجازه گرفتند یا نگرفتند را کار نداریم ولی همین که مشخصا در آهنگ من تغییری ایجاد نشده یعنی ابراز علاقه کرده دستش هم درد نکند.

دوست ندارم به من القا کنند که تو این کار را کردی، این یک تهمت است
یگانه افزود:من واقعا وقتی کاری را انجام داده باشم اعتراف می کنم که انجام دادم ولی وقتی انجام نداده ام دوست ندارم به من القا کنند که تو این کار را کردی و این یک تهمت است.

آبروی شخصی من برای این افراد مهم نیست


 وی ادامه داد: آبروی شخصی من برای این افراد مهم نیست که با دوتا حرف یک سری اذهان را منحرف می کنند.البته من خیلی خودم را درگیر این مسائل نمی کنم و کارم را ادامه می دهم.

هیچ کدام از ایرادهایی که در آلبوم «رگ خواب» است، در این آلبوم نخواهد بود
این خواننده گفت: آلبوم «حباب» قطعات بسیارخوبی دارد شاید کسی که این مصاحبه را می خواند بگوید محسن یگانه چقدر انسان از خودراضی و متکبری است البته من اگر در جایی قطعه بدی هم منتشر کردم اعتراف کرده ام که این کار خوبی نبوده و خودم هم با این قطعه مشکل دارم، ولی «رگ خواب» وقتی منتشر شد واقعا سرو صدا کرد و خدا را شکر می کنم و الان هم فکر می کنم دوباره همین اتفاق بیفتد و در کنار آن نکته مهمی که هست هیچ کدام از ایرادهایی که در آلبوم «رگ خواب» است در این آلبوم نخواهد بود.  وی در این باره توضیح داد: مثل همیشه ترانه سرا و آهنگساز این آلبوم خودم هستم ولی تنظیم کنندگان آن مهران ‌عباسی، شهاب اکبری و علی ثابت است.

از لحاظ ادبیاتی بیشتر تمرین کرده‌ام
یگانه گفت: بار اول که این قطعات را گوش می دهید تفاوت‌‌های آن را متوجه می شوید چون از لحاظ ادبیاتی روی این کار، بیشتر تمرین کرده‌ام. البته کلاس و دوره خاصی ندیده ام اما فکر میکنم نشان میدهد که علاقه و استعداد در این کار داشته ام. همچنین در ترانه های آن پخته تر بودن ترانه را متوجه می شوید.

خیالتان راحت، وقتتان تلف نمی شود
وی ادامه داد: خیالتان راحت باشد؛ اگر وقت کسی را در آلبوم 45دقیقه ای یا 50دقیقه ای می گیرم مطمئن باشید وقتش تلف نمی‌شود. محسن یگانه در پایان از برنامه های نوروزی خود گفت:برای نوروز در تهران اجرایی ندارم و در کیش برنامه دارم.


جهت بهتر شدن سایت ممنون میشم حمایتم کنید
نام و نام خانوادگي
پست الکترونيکي
شماره تلفن
مبلغ به تومان


:: موضوعات مرتبط: اخبار موسیقی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پایتخت باکس
سلام .بابک هستم 26 ساله از تهران . خوشحال شدم که به وبلاگ خودتون سر زدید . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد پسند شما دوستان عزیز قرار بگیرد .

کدام مطلب را بیشتر میپسندید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان برتر و آدرس pn10.4kia.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com